Twilight

Sorry för att jag inte skrev igår men jag var inne i stan med Sanna och Ellen och vi såg Twilight. Den var ju jättebra. Edward var skitsnygg men jag är inte så desperat som Sanna och Ellen är. Jag trodde faktiskt att han skulle vara snyggare för att alla hade sagt han han var såååååå snygg så att man bara dog.
- Han är såå sexig!!! Tycker Ellen.
- Åh, hans personlighet. Jag tänker på honom hela tiden!! Säger Sanna.
Haha
Jag köpte ett vitt och svart linne också för att ha som en liten bas. Sen köpte jag ett par ljusa leggingsjeans för 199:-
Idag har jag varit i Södertälje och spelat basketmatch. Vi vann!

De ser nästan ut såhär. Lite ljusare och ingen knapp.

Den har jag hittat på se.only.com för 120 kronor
- Corset-waist Skinny JeanBleach Acid Skinny Jeans
Topshop.com 370 kronor        Topshop.com 329 kronor


Ha det bra

//Anna

Kommentarer
Postat av: sanna

bloggen...

2009-01-24 @ 15:52:36
URL: http://littlemissaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0