Ellen gillar

Idag efter skolan skulle jag ha åkt in till Odenplan med Sanna och köpa en sofies mode och hon skulle köpa en frappino. Men hon bestämde att hon skulle åka direkt till hennes dans med Lisa istället. Jag åkte istället hem till Ellen. Där satt vi och snackade om det vanliga...
Sen gick vi till Pour Toi och titta lite. Det fanns en jättesnygg klänning som jag först länge stod och tittade på. Men jag tyckte att den var lite för lång. Så jag hängde tillbaka den igen och tänkte att jag kanske kan titta lite på den lite senare kanske. Sen hittade jag en fin Twiggy T-shirt oxå. Men jag tyckte att den var lite för dyr för att bara vara en T-shirt. Så jag hängde tillbaka den oxå.
Jag provade lite byxor istället. Ellen var i provhytten bredvid mig och så sa hon: Titta på det här Anna!
Och gissa vad hon hade på sig. Klänningen som jag hade tittat på. Hon hade dragit upp den lite så att den satt verkligen  perfekt. Sen hade hon ett annat plagg i sin hytt oxå. Det var Twiggy T-shirten. Hon hade alltså tittat på samma saker som jag. Då ångrade jag att jag inte tog den där klänningen från början för att hon köpte den sen :'(
Men det är inget att göra något åt.
Nu ska jag spana igenom några nätbutiker så jag kan lägga upp några bilder på snygga kläder. Det vet jag att Ellen tycker är kul i alla fall.
ASOS Zip Front Pencil Dress
asos.com 135 kronor!!
Cath Kidston Rose Print Wellington
Gummistövlar 535 kronor asos.com
DS_242475_A.tif
Bessan hade oxå fått nya skor.
Väldigt höga.

Ellos 29 kronor!!

ellos.se jeans 199 kronor

Forever21.com ca 150 kronor

Forever21.com ca 250 kronor

Nu ska jag göra lite läxa och sen ska jag ta en kopp te och sätta mig framför tvn och titta på Lipstick Jungle

Ha det bra

//Anna

Kommentarer
Postat av: bessan

ska du köpa det där för det var skiit snyggt!!

2009-01-19 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0