Söndag

Det har gått så himla bra i helgen. Vi vann våra två första matcher men idag skulle vi möta ett bra lag så jag var lite nervös faktiskt. Hur som helst så fick jag spala ganska mycket idag faktiskt. Igår bytte min tränare ut mig hela tiden men nu bytte han in mig :D När det var 53 sekunder kvar stod det lika och dom hade straffkast. Hon satte en och missade andra. Så var det våran boll och Natta gjorde ett mål. Alla blev jätte glada och det blev jätte stressat. När det var elva sekunder var det vårat inkast och vi kände att vi inte kunde förlora och det gjorde vi inte heller!!!!
Jag är så glad. Så snart funderar jag på att åka in till stan och shoppa med någon.



Ha det bra

//Anna


Kommentarer
Postat av: hedvig

jusste man måste ju kommentera för att du ska skriva!

2008-10-04 @ 15:14:20
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: sanna

hallå annie pannie

varför svara du inte igår????

jag ringde och smsa dig

2008-10-05 @ 10:36:31
URL: http://engen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0