Längesen

Ja, det var ganska längesen jag skrev ett inlägg. Efter ett tag kom jag på att för varje kommentar blir det ett nytt inlägg. Vad tycks? Okej jag vet att jag inte är någon trogen bloggare men jag ska försöka. Fast i helgen har jag verkligen inte kunnat skriva. Först har jag haft basket matcher och i måndags vet jag inte riktigt vad jag gjorde. På tisdagar hinner jag verkligen inte att skriva. Imorgon har vi prov+4 andra läxor till de två närmaste dagarna. Så jag måste göra det nu!
Aja, ska försöka skriva mera och ägna lite mer tid åt min braiga (inte) blogg



Ha det bra

//Anna


Kommentarer
Postat av: hedvig

hahah guud va fula!! haha såå söta! (9 nya inlägg blir det nu! )

2008-09-24 @ 21:24:12
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0