Fre&Lör

I fredags åkte först jag och Emelie hem till mig. Sen skjutsade jag hem henne ich sen åkte jag till basketen. Efter basketen åkte jag till Gustav med Emelie och Stella. Sen drog jag och Emelie hem till henne och så sov jag över där.
Det var verkligen hur mysigt som helst!!!
På lördagen så var kom Stella hem till mig och vi sydde kjolar. Sen sov hon över här hos mig.












Jag vill bara säga att min dator är jätte seg just nu och det tar verkligen hur lång tid för mig att ladda upp massa bilder. Jag har verkligen inte så mycket tid!! Det här inlägget tog typ över 20 minuter för mig att göra. Så jag orkar nästen inte lägga in så mycket...
Aja, som tröst sitter jag och lyssnar på musik :)

Ha det bra

//Anna


Kommentarer
Postat av: hedvig

såhär ska det se ut! bilder och text! det är en äkta agardh.blogg.se

2008-09-09 @ 15:17:50
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0