Fredag

Eftersom att det har kommit 3 st nya kommentarer på bloggen så blir det 3 nya inlägg :)
Så jag börjar att skriva om helgen. I Fredags var jag först i skolan. Det var väl en bra dag där. På eftermiddan åkte jag hem och sen gick jag på träning. När träningen var slut gick jag till Bessan. När vi var vid video butiken ´träffade vi två äckliga killar. De mobbade två oskyldiga töser. Så vi har pratat om de här och nu ska vi se till att aldrig mer se dom igen. Vi tittade på en film som hette Flightplan tror jag. Den var ganska bra faktiskt. Lite panik i slutet bara hehe :)








Ha det bra

//Anna

Kommentarer
Postat av: hedvig

godie godie! nu ska jag skriva massor av kommentarer så att du uppdaterar lite då o då! :D! pusspuss

P.S underbar helg!"

2008-09-23 @ 21:42:47
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0