Måndag

I måndags efter skolan gick jag och Hedvig hem till Sanna. Där lyssnade vi lite på ipod och sen gick vi hem till mig och åt världens godaste äppelpaj. Sen skulle Sanna på dans så att då bestämde jag och Hevig att vi skulle åka  spårvagn och käka lite godis. Så träffade vi Hedvigs gamla klasskamrat och då sa han att han skulle ha basketträning i åkeshov. Hedvig ville såklart följa med eftersom att hon trodde att hennes dröm kille skulla vara där. Så vi köpte först lite godis och sen gick vi till åkeshov. men han var inte där så vi åkte hem efter ett tag. På hemvägen var det ingen i tunnelbanan så hoppade runt lite. Det var jätte kul!!!! Sen åkte vi hem.


















HAHAHAHA, vad tror ni hände när tåget bromsade?

Ha det bra

//Anna



Kommentarer
Postat av: hedvig

JAG FÖLORADE MÅNGA HJÄRNCELLER DÄR ASSÅ!

2008-10-22 @ 22:04:29
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: hedvig

HAHAHA borde ju nästan läggas in på face!!

2008-10-22 @ 22:07:50
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0