2 slingan

Den här dagen har vart ganska tråkig tycker jag. Den har vart vanlig. Vi fick springa 2 varv på slingan idag!!! Snacka om dööjobbigt... det är verkligen hemskt. Men efteråt känns det jätte skönt faktiskt. Så nu sitter jag här och vill egentligen titta på top model men jag måste plugga till provet som är imorgon.

haha, jag hittatde världens äckligaste bild igår på google när jag och hedvig sökte på "ass"


Förhoppningsvis är den inte äkta
Jag hittade de knäppaste bebisarna oxå



Det finns så knäppa bilder och människor asså!!!

Ha det bra

//Anna


Kommentarer
Postat av: sanna

men anna dem här bilder vill nog ingen se

2008-10-08 @ 15:56:47
URL: http://engen.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, fy fan vad du e sjuk anna!!

2008-10-08 @ 16:36:08
Postat av: Johanna

Vilken söt stor bebis, är ju kär i den nu xD<3

2008-10-08 @ 20:14:00
URL: http://anywayday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0