Scream

Åh, igår var det värsta roliga dagen. Först var det skola och det är ju ganska kul eftersom att vi bara har roliga ämnen på fredagar. Men efter skolan gick jag och hedvig till park och satt och tittade i skolkatalogen. Hedvig tog en prinsesstårta och jag tog en varm choklad. Vi satt där i säkert 2 timmar. Deras toalett är jätte fiin!!
Men sen åkte hedvig hem och jag skulle på träning. På träningen var felle oxå där och det passade bra att hon var där för att hedvig skull edit sen oxå. Sen gick vi hem till mig och jag duschade och gjorde mig iordning till vi skulle till stella och äta middag. Sen kom ellen till mig oxå. Men när vi öppnade dörren så stod sanna där utanför och tänkte skrämma oss. Det blev inte så lyckat precis. Men jag blev i alla fal glad. Sen kom vi hem till stella och vi åt jätte god tacos. Vi satt och snackade massa skit oxå och det var jätte jätte jätte roligt. När vi hade ätit kom några killar och vi satt och tittade på scream 3. Fy fan vad den var läskig. Jag satt och skakade. Men det var säkert bara för att de andra satt ocg skrek hela tiden.
Stella ville att vi skulle på en liten promenad oxå. Det var det som var läskigast. Det var alldeles mörkt och vi smsade ed hennes kusin som sa att det skulle komma och skrämma oss. Och gud vad det var läskigt! han hade en scream mask på sig och typ sprang mot bessan. Stackars henne!!!!! Åh.... vad det var hemskt men ändå kul. Sen gick jag, hedvig, noak och ellen mot spårvagnen och de andra gick hem till stella som skulle få skjuts.
jag tyckte i alla fall att det blev en lyckad dag och jag hade i alla fal skit kul.

Aja

Ha det bra

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0