1 kommentar 1 inlägg

Nu är det faktiskt så här att det är bara en människa som har kommenterat min blogg. Så att därför så skriver jag bara ett inlägg nu.
Idag har det varit en ganska rolig dag. Vi började med ett SO-prov som gick hyffsat för mig. Sen slutade vi dagen med lite fika och lekar med klassen. Det var jätte mysigt. Jag gillar verkligen våran klass. Den är så rolig :D Sen följde jag med Paula in till stan där vi tittade på NKs julskyltning. När jag kom hem satt jag och kollade på filmer när jag var liten. HAHA, det var jätte roligt
Imorgon är det fredag och då blir det ännu roligare :)



Ha det bra

//Anna


Kommentarer
Postat av: hedvig

:(!!! jag missar allt roligt!!! jag e sjuk!!!

2008-11-28 @ 15:37:34
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: hedvig

julskyltning!! vill du se den med mig sen oxå!?

2008-11-28 @ 22:02:49
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0