Tisdag 27/5

Idag har sexorna haft friluftsdag. Det var faktiskt ganska kul. Det gick väl rätt så bra för våran klass, men vi vann inte. Sanna, Bessan och Hedvig lärde mig vattenleken som är jätte kul. Man tar lite vatten i munnen och sen ser man vem som skrattar så mycket och är tvungen att spotta ut det där vattnet. Då har man förlorat ;) När klockan var ungefär 1, så fick alla gå hem. Ellen åkte hem till mig och vi spelade massa gamla data spel. Det var jätte kul :D Sen tog vi några bilder. Dom blev kanska fula på mig så att det är faktiskt inte värt att lägga uppp dom :P
Ha´re bra//
Anna
SKRIV KOMMENTARER!!

Kommentarer
Postat av: hedvig

jag och emelie förlora jämt :(
bessan e bäst

2008-05-28 @ 20:33:28
URL: http://blondinhedda.blogg.se
Postat av: Anna

HAHA, du och Emelie är väl för glada för att kunna vara med i den leken. ´Man måste kunna vara lite allvarlig oxå. Vilket ni typ inte kan vara :P

2008-05-28 @ 20:56:57
URL: http://AGARDH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0