Söndag 25/5

Idag vaknade jag av att pappa sa till mig: Kom nu, så går vi och grattar mamma (eftersom att det var morsdag). Efter 10 minuter gick jag upp. Mamma fick en bok om katter. Efter ett tag hörde vi en brandkår. Vi tittade ut och där kom en två brandkårer. Då sa pappa att det säkert var en katt som satt uppe i ett träd. Men sen så kom det en polis efteråt och då var det ju en brand som igång. Sen kom det lite fler polisbilar och brandkårar. Ellen ringde och frågade ifall vi kunde göra något idag och jag tog min cykel och cyklade bort till henne. Vi tog några bilder och sen gick  vi ner för att se vad det var som hade hänt. Det var en brand. Det rykte mycket och vi tog massa kort (som jag tyvärr inte har laddat upp på datorn än). Sen gick vi hem och åt lite mat och sen studsade vi. Då råkade jag ta i lite för hårt och Ellen gjorde illa sig i knät :( Men sen så gick jag hem till Ellen igen och jag hämtade min cykel. När jag kom hem så var min granne Caroline där och vi bestämde oss för att åka ner till huset och sen ner till hamnen för att ta en liten glass. Och så var vi hemma igen och blev lite rastlösa.
Ha´re bra//
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0