Måndag 26/5

Idag har jag vaknat som vanligt och gått till skolan. Först hade vi IT, livskunskap, NO och matte. Sen slutade vi :) Så sen gick jag och Sanna hem. Vi hämtade min brorsa och sen visade jag Sanna det uppbrända huset. Efter det gick vi hem till mig och bakade lite chokladkaka med glasyr. SMASKIGT! Men nu har Sanna gått och jag tittar på Sverige - Slovenien. Snacka om en tråkig match. Så snart ska jag göra iordning för imorgon och sen städa mitt rum. Och eftersom att pappa är borta så ska jag försöka lura till mig så att jag kan sova i deras säng inatt :P
Ha´re bra//
Anna
SEN ÄR DET FAKTISKT SÅ ATT JAG HÅLLER MED HEDVIG OM ATT DET INTE ÄR SÅ MÅNGA SOM GER KOMMENTARER. OCH SEN SÅ VILL JAG BARA PÅPEKA ATT NU NÄR JAG ÄNTLIGEN SKRIVER NÅGGOT NYTT VARJE DAG SÅ ÄR DET INGEN SOM SÄGER ATT DET ÄR BRA :(
SKRIV KOMMENTARER NU!!

Kommentarer
Postat av: ellen

Anna, det är jättebra!!!! XD

2008-05-27 @ 08:27:27
Postat av: Lydia

Anna, du är ju en GEEK!

2008-05-27 @ 19:24:15
URL: http://lsundeen.blogg.se
Postat av: Anna

jag är faktiskt inte lika mycket GEEK som du är i alla fall...

2008-05-28 @ 17:58:04
URL: http://AGARDH.blogg.se
Postat av: charre

jo då anna, det är bra, men du skule ju ha bilder!!

2008-05-30 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0