Lördag 31/5

Idag vaknade jag i pappas säng typ klockan halv 6. Pappa hade glömt att dra ner gardinerna. Så självklart blev jag irriterad och fick huvudvärk. Jag la kudden på huvet för att det inte skulle vara så ljust men det blev för jobboigt så jag gickk in i mitt rum istället med typ den värsta dunkande huvudvärken jag någonsin haft :( Sen så blev jag ledsen eftersom att pappa och min brorsa hade ätit upp alla jordgubbar som jag hade köpt igår och jag som faktiskt hade tänkt att ge dom till mormor som skulle ha en 70-årsfest idag. Men så hade ju jag ingenting att ge då :(  Klockan halv 1 åkte vi till mormor. Där var vi och firade typ resten av dan och här kommer lite bilder som jag har tagit där
image73
Mmm.... smaskigt
image74

image75
70-åring
image76
:)
image77
FlowerPower
image78
:P
image81
Sockerberoende Brorsan
image80
:D

Sen glömde jag att ringa Susanna men jag får skriva det här på bloggen i stället.
Grattis Susanna!!

Hej Svejs

SKRIV KOMMENTARER!!

Kommentarer
Postat av: susanna

Tack anna sötis!=)

2009-03-26 @ 10:26:15
URL: http://susannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0