Lördag 24/5

När jag vaknade så låg jag golvet för att allt luft i madrassen hade åkt ut(om ni undrar varför jag ligger på en madrass så kan ni läsa inlägget "fredag" först.) Men efter ett tag så gick jag och emelie ner till köket och  lite frukost. Sen gosade vi lite med katten igen. Efter det åkte vi till pour toi och provade kläder. Sen cyklade vi hem till Emelie och byte lite kläder och tog med lite fika för att vi åkte sedan till olovslundsparken och hade det jätte mysigt. Vi körde apelsinleken och hade jätte kul. Sen åkte jag hem till mig och Emelie åkte till Bessan och Hedvig. Jag kunde inte följa med för att Ellen och hennes familj skulle komma :D Klockan 9 började vi titta på eurovision song contest. Ha det bra
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0