GÖTEBORG!!

Att vara i Göteborg var jätte kul. Vi körde/kollade matcher, gick på Liseberg, åkte spårvagn och jag tog massor med bilder!!! Gud vad jag längtar till nästa Göteborg men innan dess kommer ju skolavslutningen, min födelsedag, ABC, julafton och nyårsafton. Aja här nedanför kommer några bilder som jag har tagit när jag var i Göteborg!!!
image34
Louise läser en skvaller tidning på tåget
image35
Olivia, Lydia, Amanda och Ullis  :D
image36
Emma (Jessika) Paula och Tova
image37
Tova och Jessika. Jessikas tatuering tog en liten stund att få bort...
image38
Louise lyssnar på HÅRDrock. Om ni tittar ut genom fönstret så kan ni se att tåget står stilla. Det var bara för att vi hade kört på en älg och var tvugna att vänta i 1½ timme på att några skulle laga loket. Sen när vi var framme såg man blod och hår på loket. BLÄÄ!
image39
Paula och Louise skriver på ett HEMLIGT språk
image40
Det var MASSOR med killar som kom till mitt och Louise lilla bås :P
image41
Så var vi äntligen framme vid hallen och vi skulle spela match.
image42
Först värmde vi upp...
image43
Sen stretchade (vet ej hur det stavas) vi lite granna :)
image44
Jessika spelar lite försvar. Lasse sa att vi var jätte duktiga på det.
image45
Emma får foul. Hon brukar alltid lura till sig det med att skrika lite :)
image46 
Sen var vi tvugna att vänta lite innan nästa match kom.
image47
Medans tog vi lite modellbilder  men en påsklilja som jag hittade på marken.image48
Blomman ser lite vissen ut, precis som jag.
image49
Vi åkte jätte mycket spårvagn. Från ena till andra halvan av stan.
image50
Sveriges största fotbollsarena. Ullevi!
image51
Sen tog det några dagar innan jag tog några bilder. Så här har vi bilder när F-"nånting" spelar final mot Luleå (tror jag att det var)
image52
Matchen var jätte spännande!!!
image54
Men Alvik vann tillslut med 1 poäng :D
image55
Vi gick på Liseberg Två gånger under den helgen :P
image56
Jag längtar så himla mycket tillbaka!!!
image57
Jag vet att den här bilden inte har någonting med Göteborg att göra, men jag vill bara säga att det här är den bästa bilden jag någonsin har tagit!!
image58
Sen skulle vi vandra hemåt igen mot en annan final. Det var flickor 96 och pojkar 95 som oxå skulle spela final.
image59
Jag och Louise gick med Tova och Olivia till den hallen.image60
Det blev mycket skratt på vägen dit
image61
så vi tappade bort dom andra :S
image62
Vi åt jätte mycket klubbor när vi var på Liseberg och på matcherna.
image63
Sen var vi och tittade på P-95
image64

image65
Sen var matcherna slut och vi var tvugna att åka hem.
image66
Alla lämnade Göteborg med ett leende på läpparna i alla fall.
image67
Och självklart var det ju en hemresa att se fram emot oxå.
image68
Och på den resan var det massa killar som kom och besökte mig och Louise vid vårat lilla bås.
image69 
Men så var vi hemma i Stockholm igen och Göteborgsresan var slut.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha klart att många killar kom tillert bås
ialla fall björn;)

2008-05-08 @ 18:54:02
URL: http://engen.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja och MASSA 96 killar. Men Björn tror typ att jag är k*t på honom bara för att jag skojade och sa det :( men jag är absolut INTE det bara så att alla vet

2008-05-08 @ 20:34:10
Postat av: sanna

vad det du eller var det charre som skrev
ee inte...ni dissar ju...
om att
vi hade kul?

2008-05-10 @ 15:12:50
Postat av: tessie

Va mysigt, ja vill också till Göteborg!!

2008-05-14 @ 19:31:02
Postat av: tessie

Va mysigt, ja vill också till Göteborg!!

2008-05-14 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0