Fredag 30/5

Idag har gått jag till skolan som vanligt fast jag hade med mig en present. Det var Susanna som skulle fylla år i morgon. Jag gav henne en nessesär som hon verkade bli ganska glad över faktiskt :) Vi hade svenska, spanska, matte och NO. När vi slutade gick jag Heddo, Sanna och Bessan till Vivo, eftersom att det var engströms-dagen. Jag köpte skit mycket godis. Sen kom Ebba och hon köpte oxå skit mycket godis. När vi var klara gick vi hem till mig. Då käkade vi vårat godis och spelade lite spel. Efter typ 2 timmars godisätande åkte vi tillbaka till Vivo och den här gången köpte jag lite jordgubbar. Sen åkte Ebba hem och jag följde med en liten bit. När jag kom hem sen igen åt jag lite tacos innan jag gick på en liten filmkväll. Filmen var HEMSK. Men den var ändå väldigt bra.
Ha´re fint//
Anna
SKRIV KOMMENTARER!!

Kommentarer
Postat av: hedvig

vet inte riktigt vad jag ska skriva för kommentar... puss

2008-06-01 @ 17:57:44
URL: http://blondinhedda.blogg.se
Postat av: Leo

filmen ägde ju:P men alla ni grät ju nästan när leonardo dog

2008-06-01 @ 19:45:57
Postat av: Anna

Jag grät inte när han dog, utan jag blev bara lite deprimerad av att tänka på att det här typ händer varje dag...

2008-06-02 @ 08:35:48
URL: http://AGARDH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0