Fredag 23/5

Idag (igår) har jag först vart i skolan och efter det skulle jag åka hem med emelie. Redan från början började jag och emelie skratta ihjäl oss som vanligt. Jag tror att det var för att vi åt lite Lakrisal... S(us)anna som följde med på spårvagnen tyckte vi var helknäppa (vilket vi var) Men sen skulle vi ringa min gympalärare för att emelie vill oxå börja. Men där var det ingen som svarade så att vi åt lite mellis och sedan kelade vi med min lilla katt... Sen blev klockan mycket och vi åkte till coop forum. Fast innan vi skilade in dit, så gick vi in på systembolaget ;) Men eftersom att man var tvungen att visa sitt leg så blev det en alkoholfri jordgubbsdrink :D Sen gick vi in till copp forum där jag körde runt emelie i en kundvagn. Vi köpte lite godis, cider och ett par skor (jag hade inte köpt dom ifall dom inte hade varit så billiga). Sen var vi klara och vi bestämde att Emelie skulle sova över hos mig :D Så när vi kom hem tittade vi lite på Kill Bill 2 och tog massa bilder på min katt. Sen gick vi och la oss...
image71
Här är min lilla katt, Siri, när den sover.
image72
In your dreams, baby




Kommentarer
Postat av: hedvig

haha, inne på systemet ;)
där får man väl typ inte ens köpa cider utan lägg?
tittade inte folk mkt på er små?

2008-05-28 @ 20:37:10
URL: http://blondinhedda.blogg.se
Postat av: Anna

HAHA, mamma var med ;) Jag och Emelie lekte lite fulla. Fast det konstiga var att ingen tittade på oss :( Men sen köpte vi cider inne på coop istället :)

2008-05-29 @ 17:07:02
URL: http://AGARDH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0