Vid Båven

Hej du som läser. Från Söndagen till Tisdagen har jag vart hos mammas kusins landställe (jätte krångligt). Ah... Där i alla fall har jag fiskat, fikat mycket, doppat mig en gång och mycket mer. Hur som helst var det jätte mysigt och vi hade det kul :) Här kommer lite bilder som jag har tagit...

Här är bryggan där vi fiskar

Jag försökte se glad ut på bilden men det var svårt när man typ hade den övelyckligaste brorsan i världen bredvid sig...



Sen var jag bara tvungen att ta ett kort på koblajja :)

Jag och min brorsa paddlade till andra sidan sjön och det var jätte jobbigt

Och det var tur att mamma sa att det var tre tallar djupt precis när vi hade kommit tillbaka...

Mysigt var det i alla fall...

Här har vi mina kompisar Sanna, Emelie, Ellen och Hedvig

Ha det bra
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0