Stranden

Idag har vi vart på stranden igen. Det är vekligen jätte kl på den stranden och jag har sätt världens sötaste och snyggaste kille som typ är 3 år yngre men han är så himla söt och snygg!!! AJA här kommer bilder på mig och Sanna (och en bild på honom,hehe)


Jag och Sanna

Mm... Härlig Sand

Sanna

Sanna



Tjiho...

HAHA, bakom mig hoppar min lilla älskling precis samtidigt som jag :)

Där bakom med :P
¨
Haha, Sanna ser helt missbildad ut på den här bilden. Benet är jätte stort!

Mästerfotografen Sanna klickade till i rätt läge!!




Ha det bra

//Anna





Kommentarer
Postat av: Anonym

tjockisen sanna haha

2008-07-28 @ 22:55:48
Postat av: hedvig

anna du är så peddo! haha älskar er!

2008-08-03 @ 10:28:37
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: sanna

annie pannie måste träffa siri snart dör av längtan(och efter dig med haha fast siri mest förstås:)

2008-08-03 @ 16:15:34
URL: http://engen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0