Ska bli brun

Nä, nu är jag riktigt SUUUR!!!!!!!!!!! Nu när bi har kommit ner hit till Skåne så blir det regn och världens tråkigaste väder!!!!!!!!!!!!!!! Så där hemma i stockhom är det Jättefint väder där det har vart flest soltimmar den här veckan. AAAAAHHHHH...................... Jag blir så jävla sur!!!!!!!!!!! Jag är ju blek som en bärfis medans de andra ser ut som negrar!!!!!! Jag dör. Jag ska göra vad som helst nästa vecka för att bli brun!!!!  
Jag är ju nästan gråtfärdig för att jag inte har fått någn färg!!




Ha det bättre

//Anna 

Kommentarer
Postat av: sanna

ja har faktiskt inte heller haft en solig sommar(fråga hedvig) vädret va skiiiiiit dåligt på brämön;(

snyft snyft

2008-07-20 @ 10:14:44
URL: http://engen.blogg.se/
Postat av: Anna

Men du har i alla fall vart i skärgården och åkt båt varje dag och då blir man brun. Jag har haft det värre än dig. Jag lovar! Åh, har du några tips om vad man kan göra??

2008-07-20 @ 10:56:21
URL: http://agardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0