Roliga historier

Vad heter Rinkebys National fågel??
Muckar du´va



"Vad får man om man korsar en papegoja med en tusenfoting?"
"En walkie-talkie."




Bellman gick till drottningen och sa att han slog vad om femtio kronor att drottningen hade ett födelsemärke på vänstra skinkan.
På det svarade drottningen:
"Det var lättförtjänta pengar!"
Drottningen drog upp klänningen och drog ner byxorna.
"Nu förlorade du femtio kronor Bellman!"
"Ja det gjorde jag", sa Bellman, "men titta i det där fönstret. Där står kungen - och jag slog vad med honom om tusen kronor att drottningen skulle visa arslet för mig."

(Den hade jag redan hört men jag tycker den är jätte kul)



17 blondiner kom till en bar och beställde varsin öl, men de lät ölen stå orörda och till slut frågade kyparen:
- Smakade inte ölen bra, mina damer?
- Det gör den säkert, men man måste vara 18 för att dricka, svarade en av blondinerna.




Hur många blondinskämt finns det?
- Det är inga skämt, allt är sant.




Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud?
- Turist.



Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hölurar på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna. Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just vid hörlurarna.
- Ash, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna.
Frisören tog av hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem kunde han höra:
Andas in, andas ut, andas in, andas ut...


- Hör du du du!
- Hear you you you!



- Än sen, då?
- Then then, then?


- Sköt om dig!
- Shot around yourself!


Fotbollsspelaren sköt så hårt att skon flög av:
- Tur att han inte nickade!


Ronaldo kan trolla fram kaniner ur en hatt.
Ja, han är ju bra på att göra hat-tricks!


Vilket bilmärke kör Tiger Woods med?
Golf!



Ha det bra

//Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0