Nimis

Nu har jag precis kommit hem från kullaberg där nimis ligger. Det är lite svårt att förklara vad nimis är men man kan väl kalla det för en JÄTTEstoor koja som någon har byggt av gamla träplankor som har flytit i land.

Här är himmlagården där filmen Kullamannen spelades in.

Jag hittade ett till träd där det stog Anna :)

Det var jätte krångligt att komma ner men ännu jobbigare att komma upp.

Här har vi en liten ingång till den jättestora kojan.

Visst är den stor

Det fanns massor med gångar överallt

Man kunde klättra hur mycket som helst :)

Sen hittade vi små sjöstjärnor









Jag sprang upp för hela den här backen!! Jobbigt, jobbigt, jobbigt

Sen hittade min brorsa en skalbagge som han sedan döpte till sexbente simon :)




Ha det bra

//Anna





Kommentarer
Postat av: Anonym

söt liten sjöstjärna :)

2008-07-20 @ 14:27:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0