Fler Kanaler

Hejsan svejsan. Jag vet att jag inte har skrivit ett enda inlägg idag men det har vart för att jag har varit sur för luggen + att vi gick ner till nimis igen (mina kusiner ville oxå se vad det var). Det är inte direkt tråkigt att vara där nere men det är JÄTTE jobbigt att först gå ner för hela branta klippan och ännu värre att gå upp. Man svettas som en gris! Men när vi skulle gå hem så träffade jag Sara Sundvall och Alice Kukacka. Jag som trodde att jag var själv här i ödemarken men det var jag tydligen inte. Aja hur som helst så har det väl vart en ganska tråkig dag annars. Men det roliga var att jag satte antännen åt ett annat håll så att nu kan vi se på fler kanaler på TV:n :D

Imogon fyller min brorsa år och jag tycker faktiskt riktigt synd om honom för han kommer inte få någon ända rolig grej.

Ha det bra

//Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0