3 dagar och sommaren


Jag vet att jag inte skriver så många inlägg men nu i sommar ska jag försöka skärpa mig!
De senaste tre dagararna har jag först fyllt år, shoppat, mamma har fyllt år och vipps så har de tre dagarna vart :) Jag har egentligen inte så mycket att skriva om varja dag :/    

Men jag kan ju skriva lite om hur resten av min sommar kommer att se ut :)
Nu på söndag ska jag till mammas kusins landställe. Vi ska vara borta i ungefär 3 dar och då kan jag inte skriva. Men då kommer jag att ta massa bilder och fiska ;)
Den 12:de juli ska jag till mitt landställe och då ska jag verkligen försöka skriva varje dag :)
Den 1:a Augusti längtar jag enormt mycket till oxå. För då är det ABC!!! Det är verkligen det roligaste på året. Alla träningar, matcher, ÖB, diskot (fast det är inte så jätte roligt), bada, killarna, kabaren och bara rummet där vi sover är helt underbart tycker jag ;) Då kommer jag ta bilder massa bilder så att ni kan se hur "fantastiskt" det egentligen är :)
Efter det ska jag till Louises landställe :D Jag längtar efter alla paddlingar och flotten som vi åkte ut med.
Åhh... Gud vad jag längtar...
Jag längtar oxå sjukt mycket efter mina kompisar. Jag är typ den ända som är hemma så jag träffar typ ingen :(
Men idag ska jag bara sola sola sola sola sola sola sola och sola. För när jag var ute på stan i tisdags så var alla typ bruna som negrar. Så nu ska jag oxå bli det har jag bestämt :)

Ha det bra
//Anna



Kommentarer
Postat av: Lydia

Lycka till Geek. ABC är roligast!

2008-07-03 @ 11:55:31
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0