Wupsidaysie

Jag har visst inte skrivit på så lång tid. Men jag har inte haft så jätte mycket tid. Snart ska jag på träning.
Men i morse så berättade mamma att hon hade varit och handlat julklappar. På hemvägen glömde hon några på tunnelbanan eller spårvagnen. Hon ringde till SL och hörde ifall någon hade lämnat in den kanske. Men nej så var det inte. Det var presenter till mig och de var dyra. Det var två stycken som hon hade glömt. Ena kunde hon inte köpa igen. Jag har gått runt och tänkt på det här hela dan.
Men när jag ringde henne för några minuter sen så sa hon att de låg kvar på jobbet. Och gissa om jag blev glad. Så nu är allt bra igen!!!



Ha det bra

//Anna

Kommentarer
Postat av: hedvig

ÅÅÅHHH!!! gud vad bra!! :D jag blev ju faktiskt bekymrad för din skull! :D

2008-12-10 @ 20:03:32
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0