Krossad

Åhh... igår på matchen så skulle jag leta efter min väska bland allas jackor, så råkade jag trampa på en jacka. Jag hörde hur det bara krossades i fickan. Hon som ägde jackan tog ut det som låg i jackan. Och gissa vad det var hon tog fram, hennes Ipod!!! Hela skärmen var helt krossad!! Åh, shit vad jag kände mig dum. Jag bad så hemskt mycket om ursäkt men det räckte liksom inte. Hon måste ju ha blivit jätte ledsen. Men hon sa att hon skulle få en ny i julklapp, men vem vet hon kanske bara sa så för jag inte skulle bli ledsen. Men om hon får det så ska jag i alla fall köpa ett ipodfodral till henne i present :)

Ha det bra

//Anna

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ursch vad jobbigt, men sånt händer...

2008-12-04 @ 20:57:11
Postat av: i

skitbra blogg ju:)!!

men vart har du köpt dom där skorna som är ljusbruna?

2008-12-05 @ 14:41:48
Postat av: Anna

På wedins :)

2008-12-05 @ 17:57:22
URL: http://agardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0