Ingen svensk liten stad, men mycket svenskar

Imorse vaknade jag av att det regnade och dessutom var det ju julafton :D, JIPPIE!!!!
Sen fick vi varsin present.
Jag fick en Ipod, min brorsa fick ett nintendo DS och den andra brorsan fick en ben10 leksak som jag inte forstar mig pa.
Vi at frukost och sen gick vi in till "centrum". Jag maste hitta en present till min julklappastjej.
Senare (klockan 7) ska vi till ett par svenskar (som vi inte kanner) och partajja lite. Vi kanner ingen där!!!! aa.... titta jag kunde gora ett ä!!! åäö. Aaa... titta haha!!!
Jaja, hur som helst tycker jag att det blir lite pinsamt faktiskt.
Sen vill jag oxå påstå (haha, titta massa åå!!!) att jag inte har fått så många kommentarer på de senaste två veckorna. Ingen alls faktiskt(!)

Ha det bra

//Anna

Kommentarer
Postat av: emilia

2008-12-26 @ 14:56:08
URL: http://enrosenknopp.blogg.se/
Postat av: emilia

aah, ben10!! min brorsa älskar det :D haha det är fett kul, det går på disney chanel och det är en kille som har en farfar och två kompisar (en tjej och en kille) och ben kan förvandla sig till olika saker!!!

ialla fall, det är helt sjukt. jag saknar dig så himla mycket, jag lovar det ä inget himla ljug här. asså hela jag bara åh shit det går inte att förklara, men jag saknar dig så himla mycekt att hela min kropp bara vill hoppa och krama dig!!!!!!!!! sånna härliga kramar jag får av dig när jag kommer till skolan.

EEEEMILIIIAA ropar du och hoppar mot mig! åh shit,asså jag saknar dig så himla mycket...!!!

i love u anna!

2008-12-26 @ 14:59:43
URL: http://enrosenknopp.blogg.se/
Postat av: Johannna

hade du fått en 450D? Lylllooooo :)

2009-01-01 @ 20:28:48
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0