7 nya

Sorry, jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge men det är bara för att jag har verkligen inte orkat. Vi har ju börjat skolan igen och jag är verkligen så himla trött på eftermiddagarna. Men nu har jag bestämt i alla fall att jag ska skriva varje gång jag är inne på datorn. Men jag tycker faktiskt att det är ganska jobbigt att lägga in massa bilder, det tar så himla lång tiid! Nu har träningarna börjat oxå och vi har fått typ 7 nya i laget. Men snart ska jag gå in på facebook och bara ta det lugnt. Imorgon därimot ska jag till stan och handla med mamma och kanske stella. Jag måste handla sånna där tjockröjor. Sånna som är stickade :)

Ha det bra

//Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte du som sa att du tyckte att det var tråkigt med bara text och att din blogg skulle vara en sådan där man bara lägger in bilder!! ????

2008-08-24 @ 18:37:42
Postat av: Anna

Jo men det tar ju fett lång tid at ladda upp alla bilder!!! Så det så din lilla anonyma fegis!!!

2008-08-25 @ 17:38:45
URL: http://agardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0