Turkiet

Hej alla svennar. Jag har varit i Istanbul i helgen och haft det skönt.

I Torsdags:
Checkade vi in på hotellet och vi hade en King Suit. Rättare sagt ett stort rum.

Så det första jag gjorde var att lägga mig på sängen som var gigantisk :)

Här har vi utsikten från vårat rum :)

Sen var vi i affärer och shoppade lite.

I Fredags
Åt vi en JÄTTEstor frukost och sen gick vi och shoppade lite till.

När vi kom tillbaka till hotellrummet så kom pappa.

Han hade åkt ner hit till turkiet i förväg och nu åkte vi till det stället där vi bodde på förut. Mycket hade förändrats men min gamla killkompis Arkut bodde kvar i alla fall :)

Och poolen fanns oxå kvar som tur var

Och lekplatsen med. Den hade blivit lite för liten oxå :)

Lite senare på kvällen var vi ute på en båt med pappas gamla chef. Det var jätte mysigt.

Vi åkte förbi en stor krigsborg oxå
Sen fick vi gå ner i båten och se på Turkiet - Kroatien (tror jag att det var)
Och eftersom att Turkiet vann kunde man typ inte somna för att alla höll på och skrek utanför hela tiden.

I Lördags
Åkte vi iväg till andra sidan och shoppade.

Sen såg jag världens sötaste flicka på stan så att jag var bara tvungen att ta en bild. Ni får tycka att jag är värsta peddo men jag var bara tvungen.

Kan man bli sötare??

Senare på kvällen gick vi ut och åt. På bordet fanns det en blomma som jag var tvungen att fota. FLOWERPOWER!! Sen vill jag bara skriva att den där drinken i bakrunden var så himla good :P

I Söndags
Så gick jag och mamma en morgonpromenad och sen var vi tvugna att packa och åka till flygplatsen.


Kan du lista ut hur jag har tagit den här bilden??


Ha det skönt
//Anna



Kommentarer
Postat av: Anonym

det e ju en spegel i taket....

2008-06-23 @ 18:58:51
Postat av: hedvig

spegel i taket ;D

du verkar i allafall fått lite färg anna ;) och jag älskade sängen längst upp :D

ses imorrn, PUSS!

2008-06-23 @ 20:41:44
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh... ni listade ut det :( Jag som trodde att det var jätte svårt att lista ut...

2008-06-24 @ 10:38:58
URL: http://agardh.blogg.se/
Postat av: hedvig

haha anna då! anna jag håller verkligen på att dö! dolt nummer har ringt mig 2 gånger! jag har tryckt på upptaget för att jag fick sådann panik! nu är mobilen avstängd, så försök inte ringa. fast jag är tvungen att sätta på den i morgon, puss! ahh någongång måste jag svara! vad ska jag säga, både molly och bessan sa att jag skulle låtsas om att jag inte visste att ni skrev brevet, vad ska jag göra!? jag kommer ju börja skratta! AHHHHH!!!

2008-06-24 @ 21:15:11
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: Lydia

Anna du är en GEEK, inte så svårt att lista ut, haha ;)

2008-06-25 @ 23:07:52
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0