Torsdag

Det började med att jag, Ellen, Paula och Emelie spelade tennis på smedslätten. Efter det gick vi till solvik och tänkte bada men egentligen ville ingen göra det så vi satt på bryggan och pratade istället. När vi sedan skulle gå hem så sa jag till Emelie: Vi går och pantar alla ölburkar som ligger här, det låg över 60 burkar där som vi samlade in i påsar. Sen åkte vi till ICA och pantade dom. Så köpte vi en glass  : )    Sen åkte jag hem och då såg jag att Bessan hade ringt och så sa Bessan att hon var hos Heddo så jag traskade dit. När jag var där så såg jag att Bessan och Heddo planerade en liten grillfest (Eller fest och fest) det var mer att vi bara grillade hemma hos Bessan med några andra. Sen så upptäckte jag, Heddo och Bessan en annan sak när vi var hemma hos Heddo. Vi hade samma "sjukdom" allihopa. Jag skriver sjukdom för att de andra inte ska misstänka något.

Ha det bättre
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0