Söndag 1/6

Idag har jag inte gjort så himla mycket faktiskt. Jag skulle egentligen vara med Ebba men hon glömde att ringa och säga att hon var hos sin farmor. Och då var det försent att ringa till någon annan och fråga ifall någon ville göra nått. Så jag satte mig i solen och läste en bok som var jätte tråkig. Men när pappa och mamma kom hem från Bauhaus (vet inte riktigt hur det stavas) så åkte jag och pappa ner för att bada :) När vi hade badat la vi oss uppe på "land". Pappa somnade och jag tog lite kort (som jag inte har lagt in) Efter en stund la jag mig ner och solade. Och när vi väl låg där kom det värsta stora vågen så att det skvätte upp till oss och pappa vaknade och då ville vi inte vara kvar längre :D När jag kom hem så åt jag lite mat och sen åkte jag ner till ålstensängen och kom lite försent till våran basketavslutning. Där var vi en liten stund och sen önskade vi varndra en glad sommar pch så åkte jag och Ellen hem.
Ha det bra//
Anna
SKRIV KOMMENTARER!!

image83

image84

image85
HAHA... FlowerPower
image86

image88
HAHA... FlowerPower
image89
Zzz....
image90

image92
Moahahaha.... FlowerPower

Kommentarer
Postat av: Lydia

Kommer sakna dej Geek, kan inte vi göra något på sommarlovet ? pussar

2008-06-02 @ 17:04:20
URL: http://lsundeen.blogg.se
Postat av: hedvig

ANNA! försöker du plåga mig med ditt flowerpover!? jag blir galen! :D Puss

2008-06-05 @ 21:10:28
URL: http://blondinhedda.blogg.se
Postat av: Anna

Självklart älskling.

FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower

Moahahaha....

FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower FlowerPower

HEHEHEHE.... :P

2008-06-06 @ 11:30:59
URL: http://agardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0