SISTA DAN

Idag (måndag) är det den sista "riktiga" dan i skolan. Eller egentligen tycker jag att onsdag var det eftersom att i torsdags har vi bara städat och det ska vi göra idag oxå. Men i alla fall så längtar jag så otroligt mycket till imorgon.
Efter skolan ska jag åka in till stan med Emelie som jag gjorde igår. Men idag ska jag köpa varenda sak som jag tycker är snyggt istället för att bara tänka att jag kanske köpa den.
Sen glömde jag faktiskt skriva igår att när jag och Emelie var och shoppade så såg vi Amanda Jenssen och Daniel Karlsson. Det såg faktiskt ut som om dom var ett litet par. Vem vet? Jag och Emelie kanske tjänar miljoner kronor om vi skickar in bilden som vi tog på dom ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bilden på amanda på bloggen!! o ja glömde ge din födelsedags present till alice så du får den efter sommarn , hehe (L)

PUSSS SANNA

2008-06-10 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0