Måndag 2/6

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Snacka om att jag längtar till sommarlovet. Men det är bara att stå ut i ungefär en vecka.  Jag och Hedvig gick ner till vattnet och hade det mo(u)sigt . Vi tog några bilder och så gick vi tillbaka. Sen var skolan slut och jag åkte iväg med min brorsa till fotbollen (plågsamt). Men när vi kom hem hade mamma köpt en avslutningsklänning som jag inte vet om jag ska ha. Det är en utan axelband och däremot är den lite för stor oxå. Men det är typ världen finaste klänning å andra sidan. Vad ska jag göra :S ?? Skriv kommentarer. Sen åt jag lite mat och nu sitter jag här vid datorn och bloggar lite ;)

image170
HeddoPeddo

image173
Snart trillar jag i... Plask

image175
ÖH... vad hände :O ???
image82
Siri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0