18 Juni

Idag har jag vart på Basket och sommarskoj. Där var vi från klockan 9 till 3 och när jag cyklade hem så mötte jag mina knasiga kompisar. Då sa dom att dom behövde lite socker och margarin för att de skulle baka. Så jag åkte hem och hämtade det. Men egentligen skulle jag ha följt med mamma och mina 2 brorsor hem till mormor och morfar. Men jag ville hellre hjälpa mina knasiga kompisar. Så när vi hade ätit lite kladdkaka men "grädde" så hade jag och Emelie lite gräddkrig. Sen spelade vi lite Sing Star. Men jag var tvungen att gå hem och packa efter en stund. Det är ju nämligen så att jag ska til Turki och spana in massa coola turkar. Så när jag kommer tillbaka ska jag visa massa foton. Men nu ska jag titta på Sverige - Ryssland. Jag hoppas att Sverige vinner.

PUSS & KRAM
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0